Seg

Igår började jag dagen med migrän, ingen bra start alls. Har haft hemskt ont i huvudet i många dagar nu. Men fick ge mig igår och ta ett migränspray, gick sen och lade mig igen och lyckades t.o.m sova ett tag till så sen kändes det bättre. Bara sådär rysligt tung i huvudet som man blir efteråt.
Men framåt kvällen blev det värre och värre igen och fick ta ett spray till. Fattar inte varför jag numera så ofta har problem med detta? Kanske en ny tid till min häxa som behövs men drar mig alltid för att dit då ingen kan säg hur det sen blir efteråt och så.
Att ta två spray samma dag är inget som är superbra men det går bra men så igår blev det nog lite för mycket då jag just nu äter rätt många andra tabl, shit vad det snurrade i kupan min!
Så jag slocknade rätt tidigt igårkväll och var halvt medvetslös hela natten haha. Sov sen ända till halvnio imorse vilket är länge för mig.
Idag känns det bättre men är totalt slut som artist och huvudvärken är även idag sämre än vanligt men iaf under kontroll.

Idag lär det packas och plockas, ska på julmarknad imorgon och ska förhoppningsvis sälja en massa. Blir lite av varje jag ska ha med mig och allt detta ska idag packas ihop.
Marknaden går av stapeln imorgon mellan kl nio och ett och jag ska dit med min tant Anita (är tradition sen flera år att vi är där), Christian ska oxå dit och så Maria och hennes Anton så det ska bli trevligt :)

Så kanske det är dax att sätta lite fart?
Ha en bra helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0