Mums filibabba

Idag efter frukosten tog jag och öppnade en stor chokladtomte, jag äter ju bara godis till julen (ja ibland till påsken oxå) och nu när det officiellt är julveckan var det alltså dax att börja.
Det satt inte alls tokigt, gott :)
Så nu lär det tuggas endel och sen efter nyår lägger jag av helt igen. Bara det att jag just nu har svårt för att tugga för mina öron fortsätter ju att bråkar med mig. Men lite godis ska nog allt gå ner :P

Imorgon är det dax att åka till hudmott i Karlskrona så jag hoppas verkligen de kan göra nåt åt mina öron då, salvan jag fick nu sista omgången har inte hjälpt nåt alls så de blir bara värre och värre. Fick en tid till öronmott på onsdag så sjukhuset två dagar i rad, och julveckan oxå! Men min förhoppning är att jag inte ska behöva dit på onsdag, beror på hurvida de imorgon gör nåt åt öronen. Det är ju liksom prickarna som spökar där oxå så.


Kommentarer
Postat av: Terese

Äter du verkligen inget godis allt, förutom på jul? :-) Jag hoppas det går bra för dig imorgon och att du också får hjälp med öronen!



Hoppas du får en bra dag vännen!



Kram

2011-12-19 @ 10:40:49
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0