God fortsättning!

Jag hade en jättemysig jul och hoppas ni fick detsamma?
Vi var hemma nästan hela familjen, storebror med familj, lillasyster med kille, storasyster med familj skulle kommit hem men då hon är höggravid blev det inställt. De hade det som mål som sagt men ändrade sen sig då en 70 mil bilresa kan va rätt saftigt i det tillståndet, att bebisen sen ligger fel och är stor gör ju inte det lättare.
Så dem var saknade!
Men trots det blev det en supermysig dag, vi åt gott, tomten kom och Melwin var såå modig som gick fram och tog i hand direkt. Sen var det den klassiska julklappsleken och så lite spel på det och sen kom Christian på kvällen då vi oxå skulle byta julklappar och sådär.
Och jag hade visst varit snäll i år oxå för fick en massa fint.
En bild på endel av allt.

Jag fick oxå en jättefin grej, en sak jag såg reklam på teve för och så sa jag ändå att jag hoppades många skulle få den för vilken bra tanke alltså.


Det är alltså ett kort där det står att jag gett vaccin för mässling till hela 40 st barn, fick det av Maria och Anton och som de skriver inuti så vad passar mig bättre? Jag är ju alltid mån om barns bästa och att hjälpa 40 st känns bra!

Kolla min fina pluttefis, han klädde granen med mig och såhär blev resultatet :)



Gårdagen var sen en slappedag, vi satt och myste till "Änglagård 3", den var helt okej, de där filmerna är lite av kult tycker jag.

Och idag blir det också filmkväll men då inne hos Helen och Manne, jag och Christian ska dit. Det blir Tacos och så filmen om Cornelis, den har jag länge velat se och köpte den i jultidningarna så jag hoppas den lever upp till mina förväntningar.





Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du hade en sån bra jul:) Ja det ser ut som att du varit riktigt snäll som sagt ;) vilken tur Malin ;)

När är det din syster är beräknad?



Hur går julklappsleken till? Blev lite nyfiken när jag läste om den:)



Min jul var också toppen !! Lika underbar som vanligt :)



Kramar

2011-12-30 @ 00:44:59
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0