Ödet

Ibland kan man bara tycka att detta är lite fantastiskt på nåt vis, ja alltså ödet då då :P
Som det liksom kan slumpa sig här i livet...I skrivande stund tänker jag just på en sak eller händelse rättare sagt :)
Jag och Christian umgås som sagt en hel del och han är verkligen en av mina absolut bästa vänner.
Han hade grillfest i lördags som så klart blev jätte trevlig på alla sätt o vis. Mina föräldrar, hans mamma och ett flertal andra av våra fina kompisar var där.

Kom att tänka på hur kul det är att hans mamma och min mamma satt där på samma fest och bara hade det trevligt för de gjorde ju lika i deras ungdom, de är uppväxta i samma by och umgicks rätt flitigt för många herrans år sen (ja de är ju faktiskt till åren komna så jag tar mig friheten att skriva sådär hehe)
Sen gled de från varann, som många tyvärr gör.
När sen Christian och jag fick kontakt så blev det att våra mammor också fick det igen. Kul med såna där sammanträffanden och tror ju inte de kunde tänka sig för si sådär 30 år sen att deras barn en dag skulle bli tillsammans...Ja inte för att vi idag är ihop igen men vi har ju dock varit det :)
Och så är det i ett led till här då min storasyster och Christian var kompisar när de var yngre så första gången jag och Christian träffades var jag väl runt 12-13 år nånting, Christian hittade mig sen genom en sajt på nätet och på den vägen är det.
Tänk som det kan falla sig och hur det blir här i livet :)

Ska än en gång passa på att tacka dig Christian, för den trevliga festen, den fina helgen och för att du är en så fin vän!

Jag kom hem från honom idag och har haft en toppenhelg.
Nu ska jag återgå till min tvätt och mitt allmäna grejjande av lite av varje :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0