Vår!

Jag är som ni säkert vet en sådan som fryser konstant, detta innebär att vintern inte är min favvo årstid, visst har även den sin charm men faktum är ju att jag knappt står ut då jag mår sämre och håller på att frysa ihjäl varje år :P
Våren är efterlängtad och de sista åren har jag verkligen trivts i just denna årstid då jag ju sluppit enormt mycket av min pollenallergi, förr kunde jag knappt va ute pga det och det är ju just då man bara vill vara ute och njuta också ju.
Idag var det då premiär för mig att använda min vårjacka, med den på och kameran i väskan och hörlurana i öronen gav jag mig imorse iväg för att traska en runda på berget. Gud så skönt och så fint med alla vitsippor och blåsippor som finns där, är stora hav! :)
Ja behöver jag ens säga hur jag trivs nu!?
Jag hade egentligen behövt städa idag men vill ju knappt vara inne så efter lite kaffe i solen nu blir det nog till att luka rabatten istället, städandet springer ju inte av direkt :P







Ha en bra fredag på er! :)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Åh det är så härligt! Skönt att du slipper pollenallergin också :-)



Hoppas du har haft en bra helg och haft det trevligt med H.



Kramar

2011-04-17 @ 10:29:37
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilka härliga vårbilder :)

Underbart du !

Ja jag har 8 hål i öronen :)

Kram

2011-04-17 @ 14:20:01
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0