Softa dagar

Ja det har jag haft nu och det tillsammans med min bästa H :)
Åkte till hennes hem i tisdags och är kvar än. Vi trivs så himla bra ihop och passar på att hänga så fort hon är lite ledig från jobbet.
Det har blivit mycket prat, scrappande och så våra favvo serier och program på tv, vi är ju helt insnöade på "Tre kronor" nu t.ex :)
Nu jobbar hon dock och jag ska snart åka härifrån. Ska hem idag men först till optikern för att spänna in mina brillor som fortfarande är för stora och så ska jag agera smakråd åt min lillaystser som ska köpa nya glasögon.

Var nyss ute på en skön promenad och så blev det en fika hos G då han bor rätt nära H, är för långt att gå till honom från mitt så kan ju va kul att passa på eller nåt :P
Iaf är det super skönt ute idag och tanken om att jag kanske skulle ta steget att börja med min vårjacka slog mig...Ja det tåls att tänka på då jag är en grymt frusen en...Men trots detta går jag faktiskt inte konstant i min vinterjacka haha ;)

Nähä kanske jag skulle hinna att plocka ur diskmaskinen här innan jag åker :)
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0