Segis

Ja det är jag idag, trots att jag inatt sov bra och många timmar. Hade ont i ryggen imorse för jag helt enkelt legat ovanligt många timmar. Vet inte om det är förkylningen som jag åkt på som gör mig lite tröttare kanske.
Men släpade mig ut i förmiddags på en skön promenix och skulle sen egentligen greja inne men blev sittandes ute i solen istället :)
Nu när det är så skönt och fint ute vill jag bara inte vara inne, så suger åt mig av solen och bara njuter.

Åkte sen iväg för att storhandla och fick min underbara "Lillhöna" som sällskap så det var så trevligt så.
Köpte ett par dojjor (conversemodell) och såklart blev det ett par rosa men hade velat ha andra, mer knallrosa och så med en massa färgglada prickar på, men de fanns bara i barnstorlek. Typiskt!

Nu ska jag ta tag i det där grejandet inne tänkte jag och sen håller jag kväller :)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då, hoppas du blir fri fr förkylningen snart !

Synd där på skorna då..att du inte kunde ha de priggiga alltså, men jag är säker på att de du köpte är lika fina:) Du fick ju iaf rosa ;)

Kramar

2011-04-18 @ 20:09:58
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0