Njuter

Min storasyster med familj är fortfarande kvar då bilen är på lagning ännu.
Inte mig emot! :)
Jag stortrivs och ägnar all min tid till att bara umgås med dem.
De blir antagligen kvar här iaf till lördag och min pussgurka pratar fortfarande om att de bara ska ta och flytta ner här, han är så söt så :)
Han är så himla lillgammal och förståndig för att bara vara fem (egentligen bara 4 men snart 5), kommer så ursköna kommentarer från honom som får hela mig att smälta.

Han ville att jag skulle ta och slänga ihop en blåbärspaj så sagt och gjort och såklart så fick jag den bästa hjälpen, av honom :) Så just nu står den i ugnen och ikväll ska vi bara mysa hela kvällen lång. Min syster och J (hennes sambo) är iväg på egen hand ikväll, jag skulle egentligen också följt med men orkar bara inte så stannar hemma ist.
Min kropp funkar si sådär just nu då mitt ben krånglar en hel del, värken är för trist och jag fick ge med mig här innan idag och ta en värktabl, sov knappt inatt pga värken så är helt slut idag.
Jag behöver väl vila lite antar jag, går ju en massa så idag har jag knappt gått nåt och nu känns det bättre.
Behöver antagligen en tid hos min "häxa" men vill helst skjuta lite till på det så får försöka förebygga med att ta det lugnt nån dag.

Nu ska jag ta och återgå till pussgurkan min :)
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0