Negerboll i jätteformat

Jag är barnsligt förtjust i just Negerbollar (ja jag säger "negerbollar" likaväl som jag faktiskt säger "finska pinnar" :P)
Jag har i många dagar varit sugen på detta men glömt att köpa havregryn så har inte kunnat göra några...Detta att jag varit sugen på detta har jag framfört till en hel del som jag pratat med då jag verkligen varit super duper sugen på det :P
Så igår fick jag då äntligen mumsa på denna goda boll :)
G kom hit för att fira mig igårkväll (ja alltså den G jag i vintras var tillsammans med) vi umgås ju endel som kompisar :)
Och med sig hade han just negerbollar, en sort jag aldrig sett förr, han tyckte väl att jag tjatat om mina negerbollar så jag fick ju iaf så jag teg igår då :P

Har då aldrig sett så stor innan och så fick jag en tallrik med mindre oxå men även de var stora, det var så gott att sätta tänderna i en! :) Mums säger jag då bara, den här stora har jag då att göra med, håller på att beta av de mindre än, haha ;P
G är bagare i grunden så brukar komma med diverse gottis till mig, snällt!

Med sig hade han också lite annat , bl.a ett vykort som jag inte vet riktigt vad jag ska säga om...Jag har ju länge pratat om att jag en dag ska gå i kloster....Ja, det är alltså nunna som är mitt kall :P
Detta är det många som har synpunkter på då de helt enkelt inte tror på mig och G brukar säga att jag aldrig lär komma till det där klostret...Skratta bäst som skratta sist säger jag! :D
Iaf hade han då fått till ett vykort ang detta...


Bilden här blev lite suddig men det står alltså; "Tyvärr så blev din ansökan bort sorterad direkt för du hade för många synder på dig. Välkommen med ny ansökan nästa år, mvh klostret".

Ja, vad ska man säga om detta....? Klart att nunnorna vill ha mig, bara jag blir färdig till att söka mig dit...;D
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Haha...roligt med vykortet :-D Han är då påhittig!

Jösses, vilken stor negerboll. Den skulle Niklas gilla, han älskar nämligen negerbollar och brukar emellanåt också tjata om såna. Undrar hur G har gjort den? Skulle vara kul å ge Niklas en sån.



Hoppas du mår bra, ha en bra dag!



Kramar

2011-04-12 @ 10:11:11
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha, oj vad jag skrattade när jag läste det där kortet :D Nej det är nog så, du skulle nog inte platsa i ett kloster :P

Å negerbollen skulle jag med vilja sätta tänderna i:) Det är en favorit för mig också :) Men helst med kokos på :P

Kramar

2011-04-16 @ 18:18:31
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0