Ett tag sen sist...

Ja det var nu ett tag sen jag skrev här men har bara inte orkat och känt för det.
Det har hänt en hel del omvälvande saker i mitt liv på bara en vecka, inget jag kommer gå in nämre på här men kan bara än en gång ta och konstatera att jag har världens bästa familj och släkt/vänner bakom mig.
Ni är verkligen bäst och utan er hade jag bara inte orkat! <3

Ja annars mår jag bra, det rullar liksom på :)
Idag har jag ägnat dagen åt att va endel hos min andra äkta hälft och sen satte jag igång att baka när jag kom hem, blev "Kolakakor" och min absoluta favvo "Kärleksmoms".
Nu blir det en varm dusch och sen bara en lugn hemmakväll :)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Oj, vad är det som har hänt då? Något jag har missat? Skriv gärna privat till mig om du vill!



Stora kramar

2011-04-12 @ 10:13:22
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0