Ett år äldre idag

Japp idag är det min födelsedag och många andras då just 10 April faktiskt är Sveriges vanligaste födelsedag. Lite onödigt vetande men iaf :P
Dagen började med att jag fick frukosten serverad av mamma och pappa, det där med frukost på sängen är ju bara omständigt egentligen så jag föredrar bordet :)
Sen har det rullat på med spontana drop in besök varav ett helt oväntat. Så trevligt så!
Vi firar med "riktiga" kalas fram tills vi är 20 och sen blir det bara vid jämt, vi är en stor släkt så funkar knappt med annat.
Men visst blir man ändå alltid uppvaktad av de närmsta och sådär :)
Har druckit kaffe och fikat hela dagen känns det som och strålande solsken fick jag ju dagen till ära så har njutit av detta ute, härligt!
Mamma kommenterade nyss att jag redan sugit åt mig så pass av solen så jag fått färg, älskar ju allt vad solen heter så är mer än gärna ute mycket nu :)

Ja dagen har alltså varit supermysig och är såklart bra än :)
27 år gammal nu då då, tiden och åren bara går men ingen grov åldersnojja här inte då jag idag känner mig som en 20 åring eller nåt, haha ;P
Jag fick en förfrågan av busschaffisen i fredags om jag var under 20, fick visa leg för lite sen när jag köpte en lott så jag lever på detta ;) Hehe!
Och het är jag ju tydligen än...Syftar detta på den fina tavla jag idag fick :)
Denna har då min lillasyster och två av våra gemensamma fina kompisar gjort till mig.

Det är inte den lilla tavlan och det där med het fick de till bra då det vid fotot av mig står; Nu fyller du gammal get men är ända ganska så het...haha snällt eller hur?! ;)
Med tid och tålamod denna har kostat, uppskattas så tack igen vet jag och tack även ni andra som gett mig fina presenter idag och ja, fick ju redan igår med förstås :)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry att vi inte kunnat fira dig som vi ville...bilen är inte klar ännu...men hoppas du fått en fin dag kramiz

2011-04-11 @ 21:08:46
Postat av: Terese

DU närmar dig 30-strecket med stormsteg :-D



Hoppas du fick en jättebra födelsedag nu!



Kram

2011-04-12 @ 10:12:26
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0