Jobbigt

I måndags fick jag som rätt väntat åka iväg till sjukhuset.
Kändes skumt att åka dit då kling och klang verkligen gått in med att hjälpa mig...De var nämligen på plats, mer än så skriver jag inte. Vill bara förmedla mina läsare att jag faktiskt får endel hjälp i min soppa.

Iaf så fick jag först göra en jobbig gastroskopi och inte nog med det, efter den blev det en ännu värre grej som får gastroskopin att vara en struntsak, säger lite det!
Jag fick svälja en ny sån där "patron", gud så jobbigt det är!

De kollade om mitt op sår och insåg genast att det är rejält infekterat, det riktigt stank om det när de tog bort alla kompresser och fy som det såg ut.
Så det är därför jag har feber. Så nu går jag på en hästkur Antibiotika men är dock fortfarande febrig.
Endel av stygenen hade också gått upp igen så fick 7 st nya i måndags så min mage är just nu bara en massa stygn :s Vilka ärr jag lär få, men det är klart det är värt det bara jag blir bra nån gång.
Men som det sramar när jag rör mig.

Efter ett sånt där ingrepp lär jag vara väldigt stilla ett tag så den där "patronen" inte rubbas, då blir det ju ännu en op.
Jag har alltså inte rört mig typ sen i måndags och måste fortfarande ta det väldigt lugnt. Eftersom jag hoppar på kryckor än så ska jag ha tur om den får sitta kvar. Men hoppas kan jag ju alltid :)

/Cornelia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0