Tema, dag 13; den här veckan

Eftersom det nu är julveckan finns det en hel del att hitta på.

Dagen har jag som planerat ägnat åt lussekattsbak, nu blir det en lugn eftermiddag skulle jag tro.
Imorgon blir det antingen någon form av bak eller fixandet av de sista julklapparna, likaså på onsdag.
Torsdag ska jag göra lite julgodis, julgranen ska kläs m.m.
Och på julafton ska jag och min familj fira jul tillsammans, ska bli så trevligt så.
Lördagen har jag faktiskt inget planerat ännu, tar dagen som den kommer precis som jag sen ska göra annandagen :)

Jag är ju verkligen ute i sista minuten med allt känns det som men jag är inte den som stressar för det utan tar det som det kommer och med ro. Plus att jag fortfarande inte repat mig helt efter kräksjukan. Är konstant trött och fortfarande himla törstig efter uttorkningen.
Jag skulle egentligen till min häxa nu innan jul tänkte jag men hon har brutit benet så kunde inte ta emot något besök förra veckan och nu denna veckan känns det som om det är lite för nära inpå julen då jag oftast blir hemskt dåligt efteråt så nu får det nog vara.

Linda H, det var väl inte det jag trodde med det inlägget ang honom heller så du ska absolut inte känna dig dum!
Jag vet att ni undrar, inte så konstigt och med all rätt men menade bara om jag fick med allt, det är ju en hel del då det varat så himla länge.

Ska oxå passa på att göra en liten rättelse då endel läsare missuppfattat det inlägget om mina syskon (eller om jag formulerade tossigt kanske), det är alltså tre år mellan alla oss syskon så våra föräldrar fick oss fyra på sammanlagt 12 år då då.
/Cornelia



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vilken mysig detta är !



Vilken tur att du inte tog illa upp jag jag frågade ang hur HAN blev fast..kan ju förstå att du kan bli less utav alla frågor också..men nog pratat om det :)



Aha! Ja då var jag en utav dom som missuppfattade åren mellan er syskon;) 12 år..ja det är ju lite mer "human" åldersskillnad:D



Kramar

2010-12-20 @ 14:27:17
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Haha ja men jag blev så less..tycker det är samma utmaningar som kommer hela tiden..den är inte riktigt genomtänkt den där tycker jag.



Kram

2010-12-21 @ 07:14:23
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0