Tema, dag 12; min handväska

Jag är lite kass på att följa tidsplanen på denna utmaning då jag lätt halkar efter men ändå :)

Jag är en sån som har allt och lite till i min handväska.
Nu har jag dock en rätt liten så har fått begränsa mig endel. Jag fick en knall rosa Prada väska av min bror och hans familj som de köpte utomlands nyligen. Älskar ju allt vad rosa heter! :)

Har då följande i:
* Penna
* Block
* Paraply
* Mediciner, värktabl, spruta, astmaspray, migränspray m.m
* Lypsyl
* Hårborste
* Hårband, hårklämmor
* Tändare
* Tuggummi
* Tamponger
* Plånbok
* Näsdukar

Tror detta var det mesta. Jag är rätt bra på att få plats med mycket grejer på liten yta :)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Haha...ja det var väldigt mycket mer än vad jag har i min lilla rosa väska. Ett paraply, hur sjutton får du plats med ett sånt? ;-)



Kram

2010-12-19 @ 23:53:08
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Linda

Å varför har du tändare i väskan då?;)

Jag fick nämligen samma fråga av Terese o eftersom jag inte röker så vet jag faktiskt inte..men tror den legat kvar sen jag långt tillbaka feströkte..

Men sånt kan ju inte du pysslat med som har astma.

Kram

2010-12-20 @ 08:38:37
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0