Kört...igen!

Mina problem med HONOM började via den dagliga kontakten vi hade men också via telefonen då han lyckades få fram mina telefon nr. Fick rätt så snabbt byta nr då han ringde i ett och bara stönade när jag svarade. Det var jämt från dolda nr men eftersom polisen spårade det vet jag att det var han.

Jag fick sen vara ifred ett tag men så började det igen, hur han lyckades hitta det då vet jag inte. För efter den där första gången såg jag till att inte ha det registrerat nånstans. Fick byta nr igen och det har jag sen fått göra ett par ggr.
Nu har jag fått vara ifred ett bra tag men nu sen några dagar tillbaka har det börjat igen. Gissa att jag blir trött på det!
Åter igen är det från dolt nr och när jag svarar är det bara nån som stönar. Det är inte en gång om dagen preics utan flera ggr, idag har det t.ex ringt 5 ggr.
Innan kunde det vara typ 30 missade samtal på morgonen, stänger alltid av ljudet på natten, så visst är det relativt lindrigt men iaf. Det är så obehagligt och jag blir smått tokig på det hela. Det värsta är att jag verkligen inte vet hur han lyckas hitta mina nr. Helt sjukt!
Så nu ska jag lämna in även denna telefon till polisen så de kan spåra det. Får alltså byta nr igen.
Men tills allt funkar där lär ni få nå mig genom andra sätt om ni vill. Via Facebook, här, min mejl osv...Finns ju endel alternativ men det är så himla trist att behöva hålla på såhär.
Och det är verkligen ren psykning han håller på med. Vet bara inte hur länge mitt psyke ska palla och hålla...Vill ju bara kunna leva normalt och få vara ifred, är det för mycket begärt?!
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Ursäkta uttrycket men FY FAN VILKEN DRYG JÄVEL !!

Han är ju helt otrolig ! Att han orkar hålla på !??

Å åter igen HUR lyckas han få reda på allt..det känns ju som att det finns nån läcka nånstans ändå..tråkig insikt:(

Jag förstår dig, ytterligare DU som får dra in på dina sociala kontakter:( Han är riktigt sjuk den där jäveln !! Å jag blir så förbannad !

2010-12-07 @ 15:09:56
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0